Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Tijs, Karlijn, Luuk, Taeke & Sverre - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen! - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Tijs, Karlijn, Luuk, Taeke & Sverre - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen!

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Tijs, Karlijn, Luuk, Taeke & Sverre

13 December 2014 | Indonesië, Soerabaja

We wensen jullie alvast hele fijne feestdagen en een magisch mooi nieuwjaar!

Wij gaan op avontuur down under!

Veel liefs,
Tijs, Karlijn, Luuk, Taeke & Sverre

• 13 December 2014 - 10:39

DeBrandjesCulemborg:

Lieve allemaal!
    Wat een prachtige foto!! En bedankt voor jullie lieve wensen!
    Voor jullie ook hele gezellige Kerstdagen en alle goeds voor 2015!!!
    Veel liefs,
    Jan Robert en Gerda en vast en zeker ook van Rogier en Roula en Eelco en Aleid (Uit Utrecht en Amsterdam)

• 13 December 2014 - 11:04

Maryse:

Lieverds,

Wat staan jullie er prachtig op allemaal :-) Voor jullie uiteraard hetzelfde gewenst en geniet van jullie down under avontuur. Xxx

• 13 December 2014 - 21:28

Daphne, Edo En Renate:

Voor jullie ook hele fijne feestdagen en een fantastisch 2015! En natuurlijk veel plezier in down under. We wachten met spanning jullie verhalen af ;) geniet ervan!! Heel veel liefs uit Zeeland en speciaal voor Luuk een hele dikke knuffel van Daphne X

• 14 December 2014 - 09:35

Hetty:

Heel veel plezier in Australië en fijne kerstdagen en een goed 2015

• 14 December 2014 - 18:46

Sonja Scheltes:

Lieve allemaal, hele fijne kersttijd en veel plezier in Australie. Knuffel en liefs oma/mam

• 15 December 2014 - 10:23

Juud:

Wat een fantastische foto! Na Ozzie keertje skypen oid?! Benieuwd naar de verhalen van deze keer down under....ik moest vaak terugdenken aan onze trip dat ik er vorig jaar was!

Hele fijne feestdagen en een top 2015!!
    Heel veel liefs Juud

• 31 December 2014 - 17:44

Ria:

Hallo lieverds,
    Bedankt voor de schitterende foto. Jullie lijken wel een keizerlijke familie.
    Voor ons zitten de feestdagen er op. Vanavond nog even het oude jaar uitknallen, dan kunnen we weer vol goede moed aan 2015 beginnen.
    Wij wensen jullie voor het komende jaar veel mooie avonturen. Maar ook geluk, liefde, succes en een goede gezondheid. Maak er een fantastisch jaar van.
    Wij kijken uit naar jullie verslag over de reis naar Down Under.
    Veel liefs en een dikke knuffel.